God morgon. Lilleman sitter och läser nya ...

img_1010 (MMS)

God morgon. Lilleman sitter och läser nya favoritboken....självklart om bilar:-) Oj vad vi gosade i sängen imorse. Han sov på min arm och låg tryckt emot mig. Vaknade inte förrens halv 8. Fick en underbar nyhet nu på morgonen att våra vänner Anna och Erik har fått en son. Superkul. Det var ju beräknat 27 september för deras del så det var på tiden att han kom ut. Nu ska vi klä på oss och gå till dagis. Blä för regnet. Jag ska shoppa lite bebiskläder för i eftermiddag ska jag hem till Idas syster Anna på fika. Har ju inte köpt något till hennes Alve än. Sen kommer Jenny Liam och lille Elton från Malmö som jag inte har träffat än. Blir en massa bebisgos. Och perfekt att sitta inne och mysa i detta regnvädret. Kram kram



2010-10-07 @ 08:15:02 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Godmorgon goding ,jag har också sovit som en stock

inatt men det var tyst här. Ha så kul på dagis kram.

Mormor (2010-10-07 @ 09:33:18)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: