Seeeeeegt

Förstår att ni är nyfikna men tyvärr tror jag det kommer dröja..Känner fortfarande ingenting..Så det är nog lika bra att ställa in sig på att det blir nog inte än på några dagar..
Så eftersom det inte händer så mycket i övrigt heller eftersom lilleman är i Lessebo så blir det inge mer bloggande om hur segt det är:-)

Så nästa inlägg blir om jag börjar få någon känsla av att det kan vara på g eller när lilleman är här igen..
Så svårt att veta om han ska vara kvar eller komma hem..Längtar sååå efter honom men vet att han har det kanon där hos dom och blir bortskämd:-)
Känns ju surt om man skulle hämta hem honom och så mot förmodan sätter det igång inatt..Så måste man väcka honom och väcka mina föräldrar mitt i natten..
Nja han får nog vara kvar helt enkelt så får vi se..

Nu ska jag slänga mig i soffan och kika på Sjukhuset på 3:an

KRAM

2010-10-01 @ 12:24:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: