Tusen tack för alla grattishälsningar.Vi m...

img_7402 (MMS)

Tusen tack för alla grattishälsningar.Vi mår jättebra. Världens drömförlossning. Vattnet gick vid halv 2. Värkarna kom igång vid halv 3 . Var inne på förlossningen vid 0310 lade mig med ctg. Värkarna kom med ca 2 min mellan och började göra riktigt ont. Efter 45 minuter skulle hon undersöka hur mycket jag har öppnat mig och jag känner att nu får jag nog börja med lustgas. Då säger hon att jag är öppen 8-9 cm.. Oj nu är du öppen helt så vill du krysta så går det bra. Jag krystar 3 ggr sen är hon ute:-) 3204g och 45 cm lång. Kan inte riktigt fatta att det gick så snabbt och lätt. Vi kom över till lättvården vid 8. Freja och pappa ligger och sover men jag kan inte komma till ro. Ikväll kommer mamma och pappa med storebror Max. Längtar. Känns så konstigt att han inte är minst längre. Men en sak som är säker iallafall är att hon är storebror upp i dagen:-)



2010-10-14 @ 08:57:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: