Är det dax snart??

Vilka tecken talar om att förlossningen håller på att starta?

Precis innan förlossningen börjar - och i vissa fall, när värkarna har startat - uppstår det en liten blödning. Det kallar man teckenblödning........................




Precis detta är jag med om just nu:-)
Så nu väntar jag på att värkarna ska sätta igång. Ringde till förlossningen för säkerhets skull då man ska göra det om man får en blödning. Hon sa att det lät som jag höll på att öppna upp mig.
Jag sade att jaha då kanske man kan räkna med det inom några dagar??
Hon trodde att det kommer sätta igång ikväll eller inatt!!!!!!!!!!!!!!

Åh jag är helt pirrig nu. Ringde till mamma och pappa att de gärna fick komma och hämta honom så han sover där inatt..Ifall det nu sätter igång så är det skönt att slippa tänka på det..

Så vem vet..kanske är vi 2-barns föräldrar imorgon:-)

Som jag lovade innan så gör jag ett inlägg när vi är på väg till förlossningen om vi hinner..

På återseende:-)

2010-09-30 @ 14:49:21 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Bra att du jobbar på. Vi ser gärna att det är klart innan vi åker sö morgon.

Mia hade rätt om påsen.

Kram

faster m (2010-09-30 @ 16:12:24)

Åh vad spännande! Ser fram emot att få höra mer framöver :)


URL: http://skattkistan.blogg.se/
Jennie (2010-09-30 @ 16:43:20)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: