Blev inget inatt

Känsliga läsare kan ju sluta läsa nu:-)

Men igår morse lossnade lite av slemproppen och det kom en liten blödning...
Precis så startade Max förlossning..Slemproppen lossnade natten mellan söndag och måndag..på måndagskvällen satte det igång och på tisdag morgon var han född..

Gick på helspänn igår..Kände inget särskilt mer än difus mensvärk..
På kvällen fick jag jättemycket sammandragningar och hoppades på att de skulle avta..Får man välja skulle det helst sätta igång på morgonen så man får sova..

Men jag har sovit hur gott som helst..Skönt..Så får se om det händer något mer innan veckan är slut..
Jobbigt..Jag hade ställt in mig på att jag får nog gå över denna gången.Har bara den känslan att det är en bit kvar och så får man ett sånt tecken..

Jaja det återstår att se..

Nu ska jag gå och mysa med lilleman i soffan..
KRAM

2010-09-28 @ 08:15:23 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Åh vad spännande, tänk att du snart får snosa på nyfödd igen, helt otroligt. Vi tänker på dig i Karlstad. Joe har just lagt bort nappen så vi har snart ingen liten kille längre. Han är lika lång nu som Julia var när hon var 5! Kram från Mia

Mia (2010-09-28 @ 08:47:05)

Tack Mia. Har inte fattat det själv. Vad duktigt av honom att sluta med napp. Max har oftast bara sin när han sover nu. Lovar att skicka bild på henne när hon är ute:-) kram

Johanna (2010-09-28 @ 08:56:10)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: