Det blir nog inte Liv:-)

Som jag har skrivit innan så är det ju Liv som har stått som förslag senaste tiden..ja i princip det vi har "bestämt" oss för..Så satt vi i soffan och kollade på tv för en stund sen då de säger ett namn på en av deltagarna i IDOL..
Ett namn jag har tagit upp som förslag till Toffi tidigare..och säger att jag tycker att det är fint men att han nobbade det direkt..Då säger han att han inte kommer ihåg det..
Båda sitter tysta i några minuter och så säger båda: Men det är ju en ....... där inne..
Så sjukt..Jag blev helt varm i kroppen och bara kände..men så ska hon heta:-)
Jag har känt kanske de senaste 2 veckorna att det inte riktigt har känts som en Liv..och så säger Toffi att han har tänkt samma sak..

Ja det kan ju fortfarande ändra sig tills hon kommer ut..Men tills dess så håller vi det för oss själva..
Vi har ju bara Anna och Erik som kan hinna före oss och eventuellt " sno" det namnet men det var inte med bland deras förslag..

Idag har de firat Max på dagis..Hade tänkt att baka men jag var helt slut igår..Så vi handlade glass , banan och maränger och hade med oss istället..Det uppskattades iallafall..
De tog kort från firandet och skickade till min mail..Han fick en bok i present och hade gillat när de sjöng för honom..









Han fick sms av regionschefen på kakelcentralen idag att han bad om ursäkt att han inte kunde ge besked idag som han hade lovat utan han behöver tid att tänka över helgen och lovade att höra av sig på måndag..
Åh då känns det verkligen som det är jätte-jämt mellan dom..Att det kan bli hur som helst..Jobbigt..
För får han det inte vet man att det inte var långt ifrån..Bättre att få besked direkt isåfall..nej tyvärr du får det inte.. Jaja man är väl typ inställd på att han inte kommer få det så får det komma som en positiv överraskning isåfall..

Imorgon lämnar jag grabbarna hemma själva och kör först till Lessebo för vidare avfärd för att fira min svägerska Magdalenas föräldrar som ska ha 60-års fest. De bor i Tingsryd men ska ha festen utanför. Så jag blir fyllechaffis och sover sen i Lessebo..Konstigt att sova där utan Max.

Nu ska jag tillbaka till soffan..
Kram kram

2010-09-10 @ 21:41:29 Permalink Allmänt Kommentarer (4)



Kommentarer

åååhhh så får du ju inte skriva!!! Nu blir jag jättenyfiken juuuh... ;)

Alex (2010-09-11 @ 00:08:18)

Haha såg idol igår o kan tänka mig två kandidater i namn frågan he he. Ses i kväll kommer ju själv vara fyllechaffis men inte så långt att köra. Kram

Magda (2010-09-11 @ 08:22:17)

Jag tror det är Freja ;O)

Anonym (2010-09-11 @ 08:56:06)

kul att ni är nyfikna..men säger varken bu eller bä:-)

Johanna (2010-09-11 @ 09:27:41)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: