God morgon. Eller god förmiddag hur man nu...

img_0366 (MMS)

God morgon. Eller god förmiddag hur man nu vill se det. Vi har vart vakna sen halv 7. Har hunnit baka tills kvällens tjejfika. Min tur denna vecka. Toffi är på arbetsförmedlingen. Måste ju skriva in sig som arbetssökande. Han ringde kakelcentralen innan och de ville träffa honom nästa vecka igen för en kort intervju. Står mellan honom och 2 till tror jag. Kul. Nu ska jag sätta igång med dagens matchema. Blir lövbiffgryta och ris. Spännande. Riktigt kul att testa nya recept och för varje dag fylls frysen på med matlådor. Hörs senare



2010-09-01 @ 10:04:16 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Jag tycker du bara har lyxmat men det är nog gott.

Mamma (2010-09-01 @ 19:37:43)

Haha jasså. Ja har sökt efter lättlagade recept. Men allt har vart supergott. Får bjuda in er en dag. Kram

Johanna (2010-09-01 @ 22:03:18)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: