Hon busar med mig

Igårkväll åkte vi ju till Thilda och Theo..Kul med lite spontanträff..
Jag kände att jag fick rätt mycket sammandragningar men tänkte inte mer på det. Har ju haft det flera gånger om dagen de senaste dagarna..

Sen på kvällen började det göra lite ont och kändes som mensvärk och verkligen hela magen blev stenhård.
Jag började faktiskt klocka det och de kom typ var 3-4:e minut..

Toffi blev supernojjig och frågade flera gånger om jag trodde det var på riktigt..
Har läst att man ska ställa sig i duschen så försvinner det om det är falskt alarm..och tack och lov gjorde de det.
Känner mig inte riktigt redo än..

Stackars Toffi har inte kunnat sova på hela natten...Inte lätt att förklara att det är jättevanligt att det är så här innan..

Nu ska jag snart lämna Max på dagis. I eftermiddag ska han på besök hos tandläkaren. Får se vad dom säger. Vi har ju slutat med napp på dagtid nu iallafall..

Tjoho

2010-09-16 @ 08:09:34 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Oj jo jag känner igen de falska värkarna eller förvärkarna.

Denna gången får du inte glömma att messa oss när det är på gång o ni ska in ;)

Magda (2010-09-16 @ 08:42:05)

Lite till kan hon allt vänta kram.

Mamma (2010-09-16 @ 09:54:02)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: