Höstat på balkongen. Blandade känslor. Syn...

img_0389 (MMS)

Höstat på balkongen. Blandade känslor. Synd för då är det så definitivt att sommaren är slut. Men samtidigt härligt att hösten är här. Nu laddar vi för julpynytet som komma skall:-) har stora planer även för balkongen. Idag blir det nog rätt lugnt. Ska hämta Max om en timme på dagis så får vi se vad vi hittar på. Kanske lite lek i trädgården. Imorgon är det dax för min mormors begravning. Ser verkligen inte fram emot det. Det är alltid en massa känslor som letar sig fram. Sen kommer nog tankarna automatiskt gå till Toffis mammas begravning för 3 år sen. Fy f-n säger jag bara. Även fast det var otroligt fint så var det bland det värsta jag vart med om. Finare svärmor går nog inte att finna. Är så otroligt ledsen för att hon aldrig fick träffa Max. Men jag vet att hon ser oss ändå. Samma med mormor. Oj nu svävade jag iväg. Hoppas alla får en härlig dag KRAM



2010-09-02 @ 12:35:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Man får tänka som lilla Felicia sa till morfar

mormor är ej ensam i himlen hon har många att fika med och att hon alltid tittar på oss kram

Rita (2010-09-02 @ 15:05:15)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: