Jag lovar berätta om vi åker in

Fick ett sms av min svägerska igår att hon undrade om något var på g eftersom jag inte hade bloggat så flitigt under dagen:-) Det kommer säkert vara en massa av er som undrar kommande tiden..
Så jag LOVAR att hinner jag kommer jag göra ett inlägg när vi åker in..

Jag ringde förresten förlossningen igår och frågade om det var för tidigt om det skulle sätta igång..för jag hade lite känningar igår kväll igen..
Men fick ett lugnande svar att de inte skulle försöka stoppa det om det skulle sätta igång för det är så pass långt gånget. Det kändes skönt att höra..

Jag kände ju att det hade vart skönt att få besked från Visma innan det satte igång..
Han ringde dom idag och de sa att de fortfarande håller på med intervjuer..att de kommer höra av sig inom några veckor..
Så nu får det bli som det blir..Tänker inte lägga mer energi på att undra och hoppas..Blir det så blir det..

Så nu känner jag mig redo för att det ska sätta igång på riktigt:-) Okej om en vecka iallafall!!

Bild från när vi åkte in till förlossningen med Max..taget mitt i en värk


Haha snyggare bild på en själv finns det ju..men den bjuder jag på

KRAM



2010-09-17 @ 12:07:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Har man ont så har man, då får man se ut precis som man vill :P


URL: http://www.leeaah.wordpress.com
Leah (2010-09-17 @ 13:25:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: