Rapport från Barnmorskan: Alla värd...

Rapport från Barnmorskan: Alla värden såg bra ut. Huvudet stod långt ner i bäckenet. Däremot så hade jag inte växt något och gått ner i vikt. Det kan bero på att magen har sjunkt så långt ner och så länge jag känner henne varje dag är det ingen fara. Jag ska tillbaka nästa vecka igen och har det inte växt då heller gör man ett tillväxt ultraljud. Så klart man blir lite nojjig.. Men hon sa att det räcker med att man känner 10 buffar per dag. Och det gör jag utan problem:-) vem vet det kan ju vara ett tecken på att det börjar närma sig. Sista kontrollen med Max var i denna veckan då hon sa att huvudet hade trängt långt ner och en vecka senare var han ute....men jag är faktiskt inställd på att det kan dröja ett tag till. Än har det inte blivit segt. I eftermiddag ska vi till Ida och Ossian. Tjingeling



2010-09-23 @ 09:44:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: