Nu blir det lösenord på bloggen

Jag blir så JÄVLA trött på alla som sitter och läser bloggen och sedan anonymt lägger sura kommentarer som om dom vet så jävla mycket bättre..Självklart kan jag ta kritik men va inte så veka och skriv anonymt isåfall. Tänker på en kommentar jag fick idag på senaste inlägget då det gjorde mig irriterad att behöva "förklara" varför Christopher int syns så mkt på bloggen. Därför kommer jag nu ha lösenord på bloggen..Kommer inte göra några nya inlägg på 2 dagar så hinner ni läsa detta och be om lösenordet.

Så vill ni fortsätta läsa så maila mig på [email protected]

För det är ju faktiskt för vänner och familj och för egen del jag bloggar. Inte för alla andra jag inte känner

2011-04-11 @ 11:27:12 Permalink Allmänt Kommentarer (5)



Kommentarer

Usch va trist med såna kommentarer! Förstår dig gumman! Jag vill såklart ha lösenordet så du kan väl skicka det till mig på fb eller nåt? Kram till er!


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2011-04-11 @ 11:57:27)

Nej, vad tråkigt. Jag brukar titta in då o då för jag har jämngamla barn & jag tycker det är kul.Men kommer förmodligen inte ansöka om lösenord. Lycka till nu!

Anonym (2011-04-11 @ 13:06:56)

Känns trist att det blir lösenord. Jag känner inte dej men har halkat in på din blogg o tycker att det är jätteroligt att följa dej o din familj. Samtidigt förstår jag vad du menar när folk lämnar sådana kommentarer o inte kan stå för det.

Susanne (2011-04-11 @ 16:16:24)

Hej! Verkligen supertrist att du tvingas sätta lösenord på bloggen pga omogna personer som skriver "skit" här på din blogg. Jag har halkat in på din blogg och gillar att läsa den, jag blir själv tvåbarnmamma till sommaren och har snappat upp lite tips och annat från dig som ju är mitt i det. Men jag känner dig inte och kommer därför inte heller att be om lösenord. Lycka till med allt och ta hand om dig och din familj!

Sofia (2011-04-12 @ 07:23:17)

Hej! Vad tråkigt att folk slänger ur sig tråkiga kommentarer. Har också halkat in här av en slump och gillar din blogg mycket men som ett par andra här så känner jag dig inte och kommer inte be om lösenordet. Det finns ju mycket skumt folk på nätet så det kan säkert vara jättebra med lösenord för att skydda barnen också. Stort lycka till och ta hand om er!

Sara (2011-04-12 @ 14:06:46)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: