God morgon. Vad glad man är nu att man dis...

img_9721 (MMS)

God morgon. Vad glad man är nu att man diskade upp inatt istället för att mötas av den synen!! Vi hade som sagt jättekul igår. Alla gillade maten och efterrätten. Jag bjöd på Italiensk kycklingpasta och vaniljpannakotta med limemarinerade bär. Jag fick en massa fina presenter. Ansiktsbehndling. Presentkort på Gina Tricot. Presentkort på Makeup Store. Dom har superbra erbjudande att man får en sminkkurs om man betalar 495 så får man välja produkter för samma värde. Så har man så snälla vänner att jag fick större summa än så tillsammans så det räcker till ännu mer smink:-) sen fick jag även ett jättefint halsband och en förvaringsburk från Dixie. Tusen tack igen!! I eftermiddag hämtar jag barnen. Nu ska jag käka frukost och sätta på Black swan. Kram kram



2011-08-21 @ 10:56:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: