Gränna och Ullared

Här kommer lite fler bilder från helgen i Gränna
Kusinerna busar
Jag och Max gick en sväng runt lagunen
Lördag morgon i morfars famn.Resten gick en sväng i gränna Centrum medans dom här 2 stannade hemma och mös i solen
Kusinerna käkar banan i väntan på maten
Efter lunch var det som sagt syskonturnering i minigolf. behöver inte skriva ut resultatet här:-)
Max sitter och kikar på färjan som åker mot Visingsö
Vi kom som sagt hem igår eftermiddag och idag på morgonen åkte jag, mamma och min moster till Ullared.
Vi kom dit när det öppnade och var klara vid 2 tiden. Det blev väldigt mycket handlat men nu är alla födelsedagspresenter och julklappar inhandlade vilket känns VÄLDIGT skönt..
Här kommer lite bilder på en del jag köpte. Kan ju inte visa julklapparna:-)
Detta fick max idag när jag kom hem
Kläder till Freja
2 gos-tröjor till mig- 115 kr stycket
Regnställ till barnen- 199 kr styck
En svart kuvertväska-59 kr och en större för 135:-
Och så lite kökssaker
Även max fick några kläder- 2 tröjor och ett par jeans
Imorgon börjar max inskolningen på sitt nya dagis. Idag var dom på hembesök här och det hade gått bra.
Hörs imorgon..Kram kram


2011-08-15 @ 21:01:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Det var en trevlig resa både i Gränna och Ullared.

Fick en hel del handlat kram.

mamma (2011-08-16 @ 09:58:47)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: