Hallo där. Är uppe på barnens rum och leke...

img_9864 (MMS)

Hallo där. Är uppe på barnens rum och leker. Är HELT slut efter loppisen idag. Det va totalt kaos där borta. Vi fick sämsta tänkbara bord. Jag fick inte plats med hälften av sakerna:-( men ändå nör jag kom hem och kändes som jag hade lika mycket hem och räknade kassan blev jag glatt överrasken. Närmare 1000 än 500 om man säger så:-) Hoppas på att få sålt lite mer på bakluckeloppisen. Men pengarna sparas till något skojjigt. Ev en Ullaredresa till våren:-) Att man kan gilla att åka dit så mkt.. Va ju där förra veckan och längtar redan dit igen!!



2011-08-27 @ 16:51:44 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Tack :).. Vad bra att du fick lite sålt! Jag cyklade förbi där i morse och höll på att bli påkörd, herregud så mkt folk det var!


URL: http://jillh.blogg.se/
Jill (2011-08-27 @ 17:33:01)

Kanon bra. Ja visst är det kul och trevligt att

åka dit kram.

mamma (2011-08-27 @ 19:23:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: