Idag har det vart fullt upp. Inskolningen ...

img_9624 (MMS)

Idag har det vart fullt upp. Inskolningen gick jättebra. Det va ju en massa nya roliga bilar där:-) Även Freja tyckte det va kul. När vi kom hem gick jag ner i förrådet och kollade. Jag har bokat plats på bakluckeloppis i September på stortorget. Och så började jag fundera på alla babykläder i förrådet. Jag trodde ju att jag va klar men som sagt även om jag träffar någon ny och det blir aktuellt med fler så är det ju inte än på flera år iallafall. Känns ju onödigt att det ska ligga en massa och ta plats där nere. Men det är så svårt att sätta pris. Så HJÄLP MIG:-) Är det för dyrt om man sätter 15:- stycket för tröjor och bodys?? Har rensat bort de som är slitna och urtvättade



2011-08-16 @ 19:13:56 Permalink Allmänt Kommentarer (4)



Kommentarer

15:- tycker jag att du gott och väl kan ta :) Kul med loppis! Sälj barnkläder på tradera annars. Kram på dig! Ses på lördag :)


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2011-08-16 @ 20:16:08)

Halloj! Nej, 15:- styck är väl ett bra pris! :) Lycka till!

Therese (2011-08-16 @ 22:54:38)

Nästa lördag är det barnloppis nere på IOGT, tror det kan finnas bord kvar om du är intresserad. Det finns en grupp på facebook som heter "barnloppis i växjö" där du kan få kontakt med arrangörerna.

Jag ska vara med där och funderar precis som du över priset. Det går ju alltid att pruta eller sänka om det inte funkar med det pris man satt.


URL: http://emmut.blogg.se/
Emma (2011-08-17 @ 23:25:17)

Ja, det är inomhus, i den stora salen på nerevåningen. Bord finns ju på plats :)


URL: http://emmut.blogg.se/
Emma (2011-08-18 @ 08:57:20)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: