Nystädat!!! Det är rätt konstigt vilken en...

img_9240 (MMS)

Nystädat!!! Det är rätt konstigt vilken energi man får direkt det börjar gå i rätt riktning. Har vart bra i magen sen igår eftermiddag och även feberfri sen igårkväll. Vaknade med huvudvärk men tur nog försvann den när jag satte mig en kortis i solen:-) Åh jag vill verkligen hänta hem dom ikväll men för att undvika smitta väntar jag tills imorgon på morgonen. Har städat lägenheten nu. Skurat badrum och dammsugit och bytt sängkläder hos alla. Så nu kan busungarna komma hem till ett fräsht hem. Vet ej när barnens rum var städade mer än 5 minuter i sträck senast:-) Nu blir det slappt i soffan för imorgon kommer ÄNTLIGEN det fulla öset tillbaka:-)Och återigen: VAD HADE JAG GJORT UTAN MAMMA OCH PAPPA!!!



2011-08-02 @ 18:28:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Nu är det bad så det är rena barn som kommer hem.

Ses imorgon kram.

mamma (2011-08-02 @ 19:05:31)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: