Va tyst som vanligt igår på bloggen. Hoppa...

img_1629 (MMS)

Va tyst som vanligt igår på bloggen. Hoppas som sagt att jag hittar energin snart!! Max o Freja följde med till Lessebo eftersom C som vanligt strulade till det när han ska ha barnen. Jag har jobbat hela dagen idag och han kunde helt plötsligt inte ha dom.. SUCK.. Så återigen fick mina underbara föräldrar ställa upp.. Va hos Ida på kvällen. Så skönt att träffas bara vi och få prata ostört:-) Jobbade mellan 9-17 idag men det va jättelite folk.. Är seg så ska försöka komma i säng tidigt.. Brukar tänka så men sen blir det aldrig innan 23 ändå!! Imorgon är det jobb 10-17 sen ska jag hem till Linda och bada bubbel utomhus igen.. Underbart.. Hoppas på bra väder bara. Kram och godnatt



2011-12-11 @ 20:50:42 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Vilken totalt oansvarig pappa! Det finns lag på vilka plikter en pappa har. Det gäller inte bara det ekonomiska!!!!! Skönt att barnen har en supermamma. Kramar från oss.

mona nilsson (2011-12-11 @ 21:39:20)

Usch å fy att det kör ihop sig :( Tycker du är så underbar Johanna och barnen kunde inte ha en bättre mamma. KRAM!


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2011-12-12 @ 19:33:09)

Du är beundrans värd hur mycket du orkar ändå att få dra det stora lasset själv kram.

mamma (2011-12-12 @ 21:40:50)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: