Just nu hemma hos oss: Max är precis lagd,...

img_4313 (MMS)

Just nu hemma hos oss: Max är precis lagd, Freja ligger och leker på golvet och jag har laddat med te och godis framför melodifestivalen. Eva och Alvin var uppe en sväng innan. Sen fick jag ett sms om hon skulle köpa en godispåse åt mig eftersom jag va själv ikväll. Det säger man ju inte nej till:-) kvällen har gått åt till att pyssla lite med ett Album med alla kort och saker från tiden i Lund när Max opererades. Skrev dagbok när vi var där nere som kan vara kul för Max att läsa när han blir stor. Sen har vi pott- tränat oxå. Har lyckats en gång till på pottan idag. Nu ikväll fick han vara naken inne på toan så fick han sitta lite då och då. Var inne i 45 minuter med misslyckat resultat. I pottan men ståendes. Jaja alltid nåt:-) Nu ska jag kika på tv:n. Freja verkar oxå gilla det. Kram på er



2011-02-05 @ 20:10:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: