Trodde Max hade namnsdag idag men det var ...

img_4260 (MMS)

Trodde Max hade namnsdag idag men det var ju igår. Grattis i efterskott älskling. Idag märkte vi ett stort bitmärke på Max axel. Verkligen tandavtryck uppe och nere med blåmärke i mitten. Måste ha hänt på dagis eftersom han inte har träffat andra barn. Ush måste ha gjort jätteont. Visste inte om jag skulle säga något till dagis men jag ringde. Dom tyckte det var bra att jag sa till. Självklart vet jag att det kunde likaväl vart Max som gjorde det. Fast känns ändå inte kul. Tack och lov har vi inte sett några såna tendenser än, men de lär sig ju snabbt.



2011-02-01 @ 09:24:12 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Nej men det är idag han har namnsdag. Det står i min kalender här på jobbet. Blandar du ihop dagarna? ;) Det är ju tisdagen den 1 februari idag. Hihi. Ses ikväll! Kramis.


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2011-02-01 @ 10:03:12)

Grattis Max, det är idag som du har namnsdag kram

från mormor morfar och Asti.

mormor (2011-02-01 @ 10:55:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: