Inga nerver här inte:-) det är värre med m...

img_3630 (MMS)

Inga nerver här inte:-) det är värre med mamma!! Nu börjar jag känna mig lugn. Har grejat hela morgonen. Skivat bröd i nästan en timme plus lämnat av allt där borta. Blir ju en hel del till 50 pers. Och ändå har mamma och pappa fixat maten( vill inte avslöja än vad det blir) Så kvar nu är att äta, göra mig plus barnen i ordning, sy fast rosetten på dopklänningen. Och andas lite. Jag stressar och Toffi sitter cool-lugnt i soffan:-) hoppas på en toppen kväll KRAM



2011-01-08 @ 12:47:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

och en toppenkväll blev det! Tack för all god mat och mys, ni var så fina!!! Kramar till er

Alex (2011-01-08 @ 19:44:11)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: