Orange Orange Orange

Åh som jag skrev är jag såååååå sugen på att inreda Frejskis rum. Har bestämt att färgerna ska gå i orange tema.

Visst är det snyggt. Vill helt klart ha påslakan-set med molntyget


Och även dessa förvaringsburkarna


Denna lampan ska hon få i dop-present


Och en sån här matta-självklart orange och vitrandig köpte vi idag


Så ett litet tips i dop-present...Roliga coola oranga inredningssaker till barnrum:-)

Mamma och pappa var ju här en sväng idag. Perfekt så de kunde passa Max och Freja när Toffi färgade håret på mig. Blev jättenöjd även idag( tror jag-har inte sett det torrt än). Superbra och billigt med hemmafärgning. Vet inte när jag färgade håret inom 3 månader sist:-)

Nu ska jag gå och gosa med Freja. Ska kika på premiären av familjen annorlunda ikväll..

Kram

2011-01-03 @ 19:45:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: