Sitter och pusslar det han fick av fam Gri...

img_3550 (MMS)

Sitter och pusslar det han fick av fam Grip i julklapp. Det gick bra hos frisören men fick muta med lite kakor:-) jävla snöväder rent ut sagt. Hade sett fram emot att min morbror med respektive och kusiner från Västerås skulle komma på dopet. Men pga snöoväder vågar dom inte köra så långt. Det förstår jag verkligen. Hade inte heller velat ut och köra. Hoppas bara att ni från Malmö och Helsingborg vågar er hit. Nu har Freja vaknat så ska pussa lite på henne



2011-01-05 @ 17:23:54 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Mysigt att pussla, det gjorde Noel i Lessebo :)

Ja nu är det bara sjukdom, födsel o snö som ska stoppa oss att komma. Vi vill så gärna vara med men sätter mig inte i en bil om vägarna är dåliga. Fick nog i jul. Ber just nu till vädergudarna att det inte kommer mer snö, det är nog som det är. Kram på er

Magda (2011-01-05 @ 18:20:04)

jag håller med, skit väder!

så synd att vi inte kan komma på dopet.

vi får träffa lilla Freja någon annan gång,

hon är så söt :-) kram på er!

Anonym (2011-01-05 @ 19:14:51)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: