Bilder från Barnens gård

Vi åkte strax efter 9 idag och var framme lite innan halv 11..
Vi hade det jättemysigt men tyvärr var det inte badväder..Vi var där i 3 timmar och hade sån tur att när jag stängde bildörren började det ösregna..

Här kommer lite bilder. Kommer inte ihåg vilka jag bloggade om innan så vissa har ni kanske redan sett

Vi tog 5 steg in på gräset innan han satte sig ner och ville fika:-)


Han gillade elbilarna men förstod inte riktigt hur han skulle styra




Så det blev även lite gräsåkande



Hopp hopp


Han är inte det minsta rädd för djuren




Han ville pussas:-)


Dax för lite fika


Ett bett på bullen och ett på mackan


Myser lite i solen






Tankar lite bensin




Kolla här borta mamma!!








Vi sover över i Lessebo och stannar tills på fredag. Imorgon ska vi fira min morbror Tommy som bor i Västerås men kommer hem för att fira sin 50-års dag.

Sen på Fredag kommer Mona,Bertil med mina kusiner och kusinbarn..Tänkte även försöka träffa min vän Jenni som bor här.

Sen imorgon har jag bokat klipptid till Max..Han blev ju klippt i örat och har riktig panik inför det. Vi fick ju tvångsklippa honom med trimmer senast..Och nu MÅSTE vi klippa honom. Han har ju så tjockt hår så det är som en mössa på huvudet. Tänkte försöka muta honom med lite choklad som han aldrig annars får..Allt för att intyga honom att det inte är farligt att klippa sig..Håll tummarna!!

KRAM


2011-07-13 @ 21:18:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: