Det blev SUPERGODA banan-choklad muffins. ...

img_9185 (MMS)

Det blev SUPERGODA banan-choklad muffins. Smakade som när man grillar banan med choklad i. Bjöd över Robert och Tatti som höll med:-).                       Imorgon fyller jag 30!!!!! Ingen kris än så länge iallafall:-) Cai ska bjuda mig på lunch på nya stället 4 krogar Max ska vara hemma med Robert och Freja som har något mer tålamod får följa med:-) På Lördag ska Linda hitta på något med mig. Vad vet jag inte för det var hemligt. Men barnen ska sova i Lessebo iallafall. Ska ha min 30 års fest för tjejerna i Augusti då de flesta är hemma från semestrar. Nu ska jag plocka i ordning i köket. Sen är det dusch välling och nattning som gäller. Igår kom de i säng sent och somnade inte förrens 21.15. Inte mkt till kväll. Tänkte kolla på en film ikväll. Kanske slinker det ner en muffins till:-) kram kram



2011-07-28 @ 18:49:18 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Det låter gott. Trevligt med lunch ute ha det

så mysigt kram.

mamma (2011-07-28 @ 19:11:54)

Åh vad jag tycker du är Duktig Johanna du Bakar och håller på med något Jämt. Samtidigt som du har dina barn mycket själv om jag har tolkat det Rätt. Är någon av dina Barn Gluten allergiker? Grattis i Förskott och hoppas du får en Bra Födelsedag

Anna (2011-07-28 @ 20:57:07)

Tack Anna vad snällt sagt. Ja det stämmer att jag har barnen mkt och det tar på energin. Men försöker hitta på saker så gott det går. Nej tack och lov har ingen av dom visat tecken på gluten. Tack för gratulationen


URL: http://maxwilmera.blogg.se/
Johanna (2011-07-28 @ 21:27:54)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: