God morgon. Vi har precis ätit frukost och...

img_8985 (MMS)

God morgon. Vi har precis ätit frukost och nu leker barnen runt medans jag slöar i soffan. I eftermiddag ska jag göra något jag både har längtat efter och dragit mig för. Jag ska träffa Spike!!! Som dom flesta vet hade vi ju en hund innan. En Tollare. Världens underbaraste och keligaste hund- om något stimmig:-) Men när vi fick Max fungerade det inte längre. Spike fick aldrig vara ifred och till slut morrade han 2 ggr vilket fick oss att inse att det inte gick längre. Han blev även smalare och smalare och man såg att han inte mådde bra. Så vi fick ta det jobbiga beslutet att lämna bort honom. Först var han hos David och Alex under tiden vi letade hem. Sen hade vi sån otrolig tur. Eller rättare sagt Spike hade turen att komma till Fam Siggesson. Toffis systers bästa vänner som bor här i Växjö. De bor i hus med 2 äldre söner. Och dom är helt rätt för Spike. Dom har hela tiden sagt att vi får hälsa på så mycket vi vill. Men på något sätt har man trängt undan honom för att det blir för jobbigt. Men nu äntligen har jag bestämt med Sara att träffa honom i eftermiddag. Ska bli helt underbart men lär säkerligen börja gråta. Gör det nu bara jag skriver. Vi hade honom ändå i  5 år. Han är 7 i Oktober. Lägger upp bilder sen. Kram



2011-07-22 @ 09:05:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: