Hemma i Växjö igen

Kalaset var kanon igår. Tack igen ni som var med och firade..
Vi börjde som sagt med fika
Och på kvällen blev det exotisk planka
Jag fick pengar.Dels ska de gå till tallrikarna jag redan har köpt. Sen är det tänkt en Ullaredsresa i September.
Och så fick jag ett guldhjärta. Hade önskat mig det av mamma och pappa och när jag öppnade det berättade mamma att det var ett hjärta som hon hade fått av min farmor..Plus ett som hon oxå hade haft som var med en sötvattensoärla i mitten. Tog tyvärr ingen bild på det
Vi sov över och åkte hem idag efter lunch
Freja är lite febrig och snorig. Såg att ena framtanden uppe hade börjat spricka igenom plus att de andra tre var jättesvullna. Hoppas på en bra natt..
Nu sover båda 2 så jag ska sätta igång en film på viaplay..Lutar åt en romantisk komedi:-)
KRAM


2011-07-24 @ 19:51:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: