Nu säger vi godnatt. Mamma va här en sväng...

img_8887 (MMS)

Nu säger vi godnatt. Mamma va här en sväng på fika och jag överlämnade en fotobok jag gjorde till dom mes bilder från Veckan i Hemmeslöv. Annars har det inte hänt något särskilt. Har rensat och kastat ännu mer skit i skåp och lådor. Sånt som man sparar för varje gång man rensar och tänker att detta kommer jag använda--- men nu åkte det ut:-)  Ännu en positiv sak med att bo själv. Det man städar håller sig fint tills man själv stökar ner:-) Ja det är mycket som är positivt med att bo själv kanske men självklart hoppas man inte det dröjer länge innan man hittar någon. Ja jag menar ju inte NU:-) Men man vet aldrig vad som väntar runt hörnet!!



2011-07-18 @ 23:07:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: