Sista dagen på Max dagis idag. Efter somma...

img_8086 (MMS)

Sista dagen på Max dagis idag. Efter sommaren byter han avdelning. Shit vad stor han kändes helt plötsligt. Personalen hade gjort en film med bilder dom hade tagit under hans tid där och spelat in när dom sjöng. Jättekul. Jag har verkligen vart nöjd och är glad att det är samma avdelning som Freja börjar på i höst.   Har vart fullt upp idag. Har börjat packa till Båstad. Ska bli såååå underbart att åka dit. Va även iväg och skulle fixa så jag kan koppla datorn till tv:n så jag kan kika på viaplay där. Har kopplat allt rätt. Jag får fram bilden men inget ljud:-( Antingen är det fel på sladden eller uttaget i tv:n. Åhhh!!! Men men jag får kika på tv:n och ha ljudet från datorn. Nu sover båda barnen så jag ska välja och vraka vilken film det blir ikväll. Som sagt alla som har viasat. Gå in på deras hemsida och anmäl er. 3 månader gratis och vill man fortsätta är det 99:- per månad. Ingen bindningstid heller. Super.. Kram



2011-07-01 @ 20:01:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hej!

Vad kul att du använder dig av Viaplay-tjänsten och är nöjd med den! Synd det med ljudet dock. Har du kollat så allt är rätt inkopplat? Och som du själv skrev, att sladden/tv-uttaget är helt? Om du har fortsatta problem med att få ut ljudet via tv:n kan du mejla dina kontaktuppgifter till [email protected] så ska vi försöka lösa det.



Med Vänliga Hälsningar



Filip Ericsson, Viasat Support

ViasatSupport (2011-07-04 @ 14:12:00)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: