Sötnosen ligger här bredvid och snusar got...

img_8733 (MMS)

Sötnosen ligger här bredvid och snusar gott... Han har vart så gosig 2 kvällar i rad och velat somna i min famn. Hur mysigt som helst. I eftermiddag var jag hos Jenni en sväng. Vi konstaterade som alltid att vi ses alldeles för sällan:-( Tiden gick för fort och jag var tvungen att köra hem innan vi hade hunnit prata om ens en tredjedel av det vi ville.. Vid 5 åkte vi till morfar för att fira min morbror Tommy. Han bjöd på exotisk planka. Max och Freja charmade alla. Vi åkte hem vid halv 8 men mamma och pappa stannade kvar. Hör att dom kom hem nu. Imorgon ska vi som sagt träffa mina kusiner och kusinbarn och efter det åker vi hem. KRAM och godnatt



2011-07-14 @ 22:25:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: