Hade tänkt göra ett längre inlägg ikväll m...

img_7537 (MMS)

Hade tänkt göra ett längre inlägg ikväll men tiden bara sprang iväg och nu är jag för trött. Vi va på BVC för 8-månaders kontroll. De skulle kolla hur långt hon var i utvecklingen. Hon fick godkännt:-) Hämtade Max på dagis och han fick sitt klassiska utbrott när vi kom hem när han inte fick gå in och leka på Liam och Alvins rum. Han är verkligen intensiv just nu. På Freja HELA tiden och lyssnar inte över huvud taget. Jag har så jäkla dåligt samvete för det känns som man inte gör annat än gnäller på honom:-( och när läget är som det är just nu, när man inte mår tipp topp har man ju inte världens tålamod direkt...... I helgen är det barnkalas hos Alvin som fyller 3. Sen åker vi till Lessebo för att fira min morfar och även träffa storebror med familj som är hemma.       Nehe nu ska jag försöka sova. Känns för bra för att vara sant att få sovmorgon 3 dagar i sträck:-) kram och god natt



2011-06-16 @ 22:15:58 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Då ses vi hos morfar ;)


URL: http://leahgavelli.blogg.se/
Leah (2011-06-17 @ 18:33:44)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: