Hemma igen

Jag mår bättre idag så det hjälpte att vila. Barnen hade haft det mysigt som vanligt hos mormor och morfar.

Jag åkte ut idag på em och hämtade hem busungarna..Ja Freja är det fullt ös på. Hon försöker ta sig fram hela tiden.
Det är bara sista trixet med foten sen kryper hon. Hon har även försökt att resa sig upp.
Kolla här:

Sitter lugnt och stilla på mattan



Hmm..kanske skulle testa om det går


Tittar du på mig nu??





Nöjd:-)


Ikväll var det premiärdopp i badkaret. Hon ÄLSKADE det. Plaskade som bara den. Max hoppade oxå i och hon skrattade som bara den när han plaskade tillbaka


Nu väntar sängen. Imorgon ska Max på utflykt med dagis. De ska hem till en i personalen som bor i Ör. Kolla på hästar och traktorer. Jättemysigt men det blir lite trix då jag måste släpa bort en bilstol så han kan åka säkert..Man sätter ju inte dit den på typ 5 minuter direkt:-( Men men för Max skull..

Godnatt godnatt...
Max är så go han avslutar alltid nattningen med: Puss älskar dig

2011-06-12 @ 21:37:25 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Snart vet vi inte vad vi har lilla Freja, när hon

väl kommer på knepet. Dom är för goa det är väldigt

tyst här idag, sitter lite i solen kram.

mormor (2011-06-13 @ 14:12:36)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: