Kalas i dagarna 2

Igår var det ju kalas för Alvin. Bilderna blev jättedåliga men lägger ut 2 iallafall..
Det bjöds på en massa gott fika..Här smakar han en maräng för första gången..



Eva hade fixat skattjakt..och skatten va varsin godispåse..Ja Max fick kex och russin i sin men han var lika glad för det..Får se hur länge han godtar det..Det blir nog värre för Freja:-)


Vi åkte hem till mamma och papa efter det..Där mumsade han på smultron som ni såg på bilden igår..
Jag och Max sov i dubbelsängen i gästrummet och Freja sov i spjälsängen nere. Vet inte hur många gånger jag har vaknat av en spark i huvudet eller i ryggen:-( Och vad han babblar i sömnen..Pratade om någon humla:-)


På fm kom storebror med familj..Här är 2 nyvakna tjejer..


Vi åkte till min morfar på eftermiddagen. Han fyllde 83 men man kan inte tro att han är äldre än 70. Fortfarande lika pigg och glad. Underbart.

Även här bjöds det på smaskig fika och tårta..


Och Freja var glad som vanligt..Hon var däremot VÄLDIGT sugen på fika och högg Max glass när han åt:-)


Gammelmorfar hade köpt paket till Max och Noel. En blixten-bil som både lät och körde av sig själv..Den gick hem om man säger så..


Vi åkte hem vid 4 tiden och där fortsatte leken med blixten


Imorgon är det dagis för Max. Jag tänkte försöka mig på att storhandla. Sen på kvällen ska jag ut och käka med Sara och Jonna. Ska bli kul att kunna prata en massa utan små barnöron som hör allt:-)
Toffi jobbar kväll till 8 men underbara Esa är så snäll och kommer hit och nattar barnen tills Toffi kommer hem..
Hon har ju vart med några gånger när jag har lagt dom. Och dom är ju inte särskilt svåra att lägga heller så det går säkert bra.. Ska bli sååå mysigt. Vet inte när jag var ute och käkade sist..

Kram på er

2011-06-19 @ 21:29:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: