Mysdag med mamma

Mamma kom hit vid 10-tiden. Jag åkte iväg på lite ärenden. Hade prresentkort och rabattkuponger lite varstans som jag passade på att utnyttja. Hittade lite fina sommarkläder till mig själv och en lampa till Frejas rum.

Vi lagade mat och efter det gick vi ner till stan och åt glass..Nu står en skål med jordgubbar och mjölk och väntar på mig så det blir ett snabbt inlägg:-)


På väg ner till stan


Vi fikade på Askelyckan. Jag har inte fikat där sen jag gick hem på mammaledighet.




Hemma igen och mumsar på jordgubbar




Mmmmmmmmmmmmm


Det börjar bli dax för läggning. Max städar upp efter sig och Freja:-)


För att sedan mysa lite framför Simpson


Freja somnade på några sekunder upptryckt i hörnet av sängen


Denna taklampan i Orange blev det till Frejas rum.Blev så glad för jag har inte sett den i orange innan.Kommer ju från serien Färg och Form av Gunilla Axen. Max har ju den i blått..Men nu hade de fått in den på Babyproffsen och där hade jag presentkort som Freja fick i doppresent. Perfekt.



Imorgon fm kommer Anna och Nils. Ska bli jättekul att träffa dom. Det skiljer ju bara 1 vecka på Nils och Freja och det var säkert 3 månader sen vi träffades..

Nu ska jag hugga in på jordgubbarna och kika på Kl 8 hos stjärnona som är inspelat på älskade hd-boxen:-)

Kram

2011-06-08 @ 21:08:37 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Så skönt att höra att du är pigg och glad gumman :) KRAM.


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2011-06-08 @ 22:10:57)

Det var verkligen en mysig dag. Det är inte så dumt

och bli bjuden på middag och sen träffa älsklingarna,

kram till alla.

mormor (2011-06-09 @ 09:42:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: