Tack för tipset Erika om PIP Studio. Jag b...

img_7681 (MMS)

Tack för tipset Erika om PIP Studio. Jag blev helt kär när jag såg det. Eftersom jag fyller 30 i sommar kan det vara kul att önska sig något ordentligt. Så idag var jag nere på Guldrosen och beställde 8 mattallrikar och 8 asietter. Det är som på bilden bortsett från den blommiga undertallriken. Det är den rosa stora mattallriken fast sen asietten är med en blå fågel istället för rosa. Hittade ingen bild på den kombinationen.



2011-06-21 @ 16:44:06 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Jag vill med haaaaa!! Kul att du också blev inspirerad :) Kram på dig!


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2011-06-21 @ 20:41:43)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: