Tolg-dag

Mamma tog bussen in och vi hämtade henne på stationen vid 10 för att bege oss ut till Tolg..
Här är lite mormor mys..


Freja älskar mormors lilla kråka




Det är ju sommarlov så Joe och barnen Englund var där. Kul för Max..






Vi begav oss till pannkakshuset.


Dom hade glutenfria pannkakor så jag åt soppa och sen fick man välja 2 valfria pannkakor till..Jag valde en med sylt och glass och en med gräddfil,stenbitsrom och rödlök..Men det måste blivit fel för först fick jag ett fat med 3 st med glass och sylt..och efter det 2 st med gräddfilen..Så jag åt soppa och 5 pannkakor för 80:-

Max fick självklart med sylt och glass






Blev lite lek i sandlådan efter maten


Grabbarna hemma i Holkastorp




Och så stora tjejen Nora






Det fanns även lite plats för en glass i magen


En nyvaken glas tjej






Bus med Mona




Minstingen Otto Englund. Eller som Max kallade honom först: Pucko..Sen Potto och till slut fick han till Otto. Tur för otto att han inte vet vad pucko innebär( förhoppningsvis)


Sommarkänsla eller vad??




Kvällen avslutades som vanligt med underbar grillning..Kött med nypotatis och ztatziki..


Barnen var som vanligt helt slut när vi satte oss i bilen halv 8 och somnade direkt..Max dushade när vi kom hem  och nu är det tyst där uppe kl 21.30.

Imorgon ska det bli fint igen så blir kanske en runda till stranden..

Nu ska jag hoppa in i dushen. Kram på er


2011-06-28 @ 21:08:39 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Vad mysigt ni verkar ha det gumman! Å fina bilder på barnen och dig. Vi får se till att ses snart. Nästa vecka har jag semester. Är i Lund tis-tors men annars har jag inget planerat. Är det fint väder så kanske ni kan komma å bada i poolen? Kram!


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2011-06-29 @ 07:18:31)

Ja Erika det är verkligen underbart där ute. Härligt med semester. Vi ska oxå på semester. Är i Båstad hela nästa vecka. Men vi konmer gärna och badar i poolen en annan dag:-) kram


URL: http://maxwilmera.blogg.se/
Johanna (2011-06-29 @ 09:01:02)

Många härliga bilder från en kanon dag kram.

mamma (2011-06-29 @ 09:35:14)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: