Varmaste dagen hittills

Tempen står på 29,6-i skuggan!!!!!

Fast det är faktiskt jätteskönt ute eftersom det fläktar hela tiden.
Vi hämtade upp Christopher vid kvart över tio och begav oss till Evedal. Det var jätteskönt i luften, men iskallt i vattnet. men det hindrade inte max från att plaska runt med benen. fast roligast var att gräva i sanden.







Freja sov gott i vagnen hela tiden


Vi åkte hem vid 12. Toffi började jobba kl 1.

Nu sover Max middag. Han satt i soffan och sa att han var trött och ville sova så då kunde jag inte neka honom.

Freja ser så rolig ut. Hon sitter i soffan och letar efter något under kudden


Sen tar hon upp händerna och typ som att hon säger. Borta:-)


Såhär gott sov dom igårkväll





Nehe nu ska jag ta tag i hemmet. Ser för jävligt ut hemma rent ut sagt. Man har noll energi och lust att städa och plocka när det är så varmt. Men men det måste göras..och så laga mat:-(



2011-06-06 @ 13:43:31 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Härliga bilder på godingar kram.

mormor (2011-06-06 @ 16:47:42)

Skönt att komma ut lite till sjön. Det är så jobbigt för de små med värmen. Tjejerna o jag har badat tillsammans i badkaret i kväll mysigt. Jag kunde inte ha båda samtidigt men jag fick mysa med dem en o en. Wilma hade ett glädjetjut i badet :) Alice tycker det är lite otäckt att bada men gick bättre när mamma va med :)

Kram i värmen


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2011-06-06 @ 19:18:04)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: