Nu är det vååååår

Idag var det varmaste dagen för i år. Spenderade förmiddagen i trädgården med grannarna. Det var helt underbart.
Helt vindstilla och strålande sol.







Tog en liten russinpaus i solen


Det enda jobbiga med värmen är att det blir så lerigt när allt tinar..

Vi gick upp för att äta lunch och sova middag. Freja var vaken en sväng



Därefter mötte vi upp Linda och Melvin i strandbjörket. Superhärligt där oxå och dom leker jättebra ihop.




Va och handlade en runda på Willys nu ikväll.
Barnen har precis somnat och jag myser med te och knäckemackor.
Jag har gett mig tusan på att de sista tradiga mammakilona ska bort så nu är det stopp för allt fikande.

Ja jag kommer självklart äta om jag blir bjuden och någon gång då och då men jag ska sluta handla hem en massa och sluta baka!!  Plus att jag ska börja träna. Har redan tränat 2 ggr:-)

Imorgon hade vi tänkt åka till Leos men Toffi ska jobba för en som är sjuk. Hoppas på fint väder så man kan vara ute.

Kram kram

2011-03-08 @ 20:28:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: