Söta Alex bjöd in sig själv på fika. Det g...

img_5056 (MMS)

Söta Alex bjöd in sig själv på fika. Det gillar vi:-) men eftersom jag ska försöka hålla mig undan från fikat så gjorde jag scones. Jag har faktiskt inte ätit varken kakor eller godis på en vecka. Och jag har inte vart särskilt sugen heller Skönt. Tror det påverkar att jag inte har strängt förbud utan bara försöker att inte handla hem eller baka. Hade jag bestämt att nu får det vara total slut mes sötsaker hade man ju inte tänkt på annat:-) Nu är klockan 7 och det börjar närma sig läggning för Max. Han hade bara sovit 5 minutet på dagis. Freja får försöka hålla sig lite till. Kram på er



2011-03-11 @ 19:00:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: