Blev en promenad ner till stan för att köp...

img_6500 (MMS)

Blev en promenad ner till stan för att köpa glass- och godis till mig ikväll. Shit vad seg man blir av solen. Så jag ser fram emot att lägga barnen- slänga upp fötterna i soffan och hugga in på den STORA godispåsen. Oj vad hemskt det lät, men dom är väldigt söta även när dom sover:-) Ja egentligen tänkte jag inte skriva något om det men det lär väl märkas. Jag och Christopher har separerat. Vi är fortfarande vänner och vill göra det bästa av situationen. Det har vart mycket bråk sista tiden och det är inte sjysst varken mot barnen eller oss. Så han har fått tag på ett rum som han hyr Barnen kommer bo hos mig men han är självklart lika delaktig som innan. Så såhär är läget just nu så får vi se vad framtiden utvisar. Men viktigast av allt är att barnen har det bra.



2011-05-09 @ 10:52:18 Permalink Allmänt Kommentarer (4)



Kommentarer

Men vad tråkigt att höra, samtidigt skönt att ni tänker på barnen i första hand. Tror dock att det kommer att lösa sig för er ändå. Det är inte lätt att vara småbarnsförälder i dagens samhälle.

Tänker på er. Kram


URL: http://www.alfengard.blogspot.com
Lina (2011-05-09 @ 12:37:33)

Tack Lina. Vad snäll du är. Ja bättre att ta tag i det innan det går för långt och bli ovänner. Jag hoppas med att det löser sig. Tiden får utvisa. Kram kram

Johanna (2011-05-09 @ 13:45:03)

Hej!

Vi känner ju inte varandra men jag brukar läsa din blogg. Jag önskar dig all lycka till och hoppas att du får ut allt det goda ur livet! Du verkar så himla härlig och mysig!

//Kram Hanna och Pia, två av dina okända vänner! :)

Hanna (2011-05-09 @ 23:38:15)

Hanna och Pia: Tack så mycket. vad snällt sagt. Det värmde!!

Johanna (2011-05-10 @ 07:07:02)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: