Det blev en sväng ute i trädgården på efte...

img_6981 (MMS)

Det blev en sväng ute i trädgården på eftermiddagen. Vi höll oss inne när det var som varmast. Jag är riktigt seg i huvudet och blir nog tidigt i säng ikväll oxå. Igår däckade jag kl 9 med huvudvärk:-( Imorgon åker jag och Max till Lessebo. Jag stannar under dagen sen åker jag hem och får lite tid helt för mig själv. Har lite saker att fixa. Ja ni har ju säkert sätt på bilderna att Christopher är här varje dag med barnen, men nu har han fått ett jobb till så han jobbar för fullt. Och så föreslog mamma att jag kunde komma ut och lämna Max och hämta dom på Torsdag. Längtar efter att gosa med Freja. Men det har som sagt vart mysigt att bara kunna fokusera på Max.



2011-05-31 @ 18:53:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: