Första natten utan Frejski

Försöker få busungen att posera


Sötnosar


Igår kom som sagt mamma och pappa på fika och tog med sig Freja. Kändes jättekonstigt att det var hon som skulle åka och inte Max. Det brukar ju vara han som åker.

Vi tog en tripp upp till Samarkand.Hälsade på Toffi på jobbet och käkade glass..Lite lyxigt får man ju ha det när man har egentid med mamma.. Vilken skillnad det var att bara ha ett barn med sig. Bara ta med sig honom. Ingen vagn och massa packning. Inga mat eller sovtider att tänka på. Skönt:-)


Aja baja


Vi tog även en sväng ut till Ryttartorpet. Fullt fart framåt.




Han hittade en fotbollsmatch som han bjöd in sig själv till..men dom var snälla och passade några bollar till honom:-)




Än finns det energi kvar


Det var en trött kille som stupade i säng.Jag lade honom i Frejas säng så jag skulle få sova HELT själv utan babbel och snurrande



Jag fick sova till 7 idag iallafall istället för till 6 som senaste 2 veckorna..
Idag ska jag passa Leon en stund när Eva klipper sig. Sen är det sommarfest på Max dagis. Om det är tillräckligt många anmälda..det var inte det i Fredags:-(

Verkar bli fint väder idag iallafall..skönt

Kram

2011-05-30 @ 07:40:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ha det så mysigt. Vi har varit på promenad nu sover

hon i sängen kram.

mamma (2011-05-30 @ 09:34:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: