God morgon. Snygg outfit på Frejski idag v...

img_6424 (MMS)

God morgon. Snygg outfit på Frejski idag va:-) Hon hade kissat på sig nu på morgonen så jag tog det som fanns i badrummet. Max linne och hennes mysbyxor:-) Fy tusan vad trött jag är. Vaknade kl 4 att jag hade ont i huvudet. Upp och ta alvedon. Kl 5 vaknar Freja. Får välling och somnar om. Och kl 6 vaknar Max- vägrar somna om:-( Så planen är att krypa ner med Freja när Toffi har lämnat Max på dagis. LÄNGTAR efter kudden



2011-05-05 @ 07:02:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ha ha jag vill oxå matcha kläder till det bästa men som de säger, en skönhet klär i allt och det stämmer ju.

Ja här är en till som är trött. De är förkylda o sen magen på det. I morgon ska vi prata med läkaren. Hoppas du kan vila lite sen. Kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2011-05-05 @ 07:29:19)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: