Lite bilder från igår??

Hmm lovade ju lite bilder men såg när jag lade in dom i datorn att det var så dålig kvalite. Ni får kika på www.noelsvarld.blogg.se istället..En kan jag lägga ut på busungarna Max,Noel och Sixten som hade superkul ihop



Idag har jag kört storstädning av toaletten och dammsugit och torkat golv. På ett sätt är det mycket roligare att städa när man vet att det bara är jag som skitar ner:-)

Christopher är här nu och umgås med barnen. Längtar tills han får tag på större lägenhet så han kan ha dom där oxå. Så man kan få en liten paus oxå..

Imorgon ska vi till banken och fixa med lånen och sånt. Vi har ju bilen ihop. Jag kommer ta över bilen. Ja självklart kommer jag få det JÄVLIGT tufft ekonomiskt med tanke på att jag bor kvar i lägenheten. Men jag vill göra det bästa för barnen. Känns som det är värt att dom får bo kvar här hemma..Inte behöva flytta plus separationen. Och att man har en säker bil.. Jag kan lugnt snåla till mig själv men vill inte behöva dra in på dom och det är vi överrens om.

Har väl inte skrivit så mycket om själva separationen, men det känns bättre och bättre för varje dag. Är faktiskt inte särskilt ledsen. Självklart kommer det säkert dippar till och från. Självklart skulle jag inget hellre vilja än att det skulle bli vi två igen. Men som det är just nu går det inte. Jag vet att detta kommer stärka mig som person.. Och utan mina föräldrar och alla underbara vänner skulle det aldrig gått..

JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!

Som sagt vi får se vad framtiden utvisar..Förhoppningsvis hittar man kärleken igen..om det blir till Christopher igen eller någon helt ny..Men det är långt ifrån de närmaste planerna. Nu är det fokus på världens finaste underbaraste barn som jag älskar mest av allt



2011-05-15 @ 16:22:16 Permalink Allmänt Kommentarer (9)



Kommentarer

Johanna jag är så stolt över dig! Du är en stark kvinna och kommer fixa det här galant. Kanske inte helt själv men med din familj och dina vänner, vi står bakom dig i vått och torrt. Stor kram till min nya förebild :) Pusskram!


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2011-05-15 @ 17:13:57)

Tack vännen!!!

Johanna (2011-05-15 @ 17:36:48)

Du är en toppen mamma Johanna , måste säga det :)

Leah (2011-05-15 @ 19:23:21)

Du är super duktig. Det är bara roligt och ha de

små älsklingarna kram.

mamma (2011-05-15 @ 19:40:40)

Leah: tack vad snällt.

Mamma: tack. Som sagt hade aldrig fixat det utan er!!!

Johanna (2011-05-15 @ 21:38:16)

Allting kommer bli kanon vilken väg det än blir i framtiden! Skönt att ni ändå är vänner och kan umgås. Skulle de vara något så vet du att vi finns här! Du är verkligen stark vännen! Kram

Thilda (2011-05-16 @ 09:09:05)

Vilka charmtroll :) Så fina!!




URL: http://newhill.blogg.se/
Anna (2011-05-16 @ 11:59:45)

Vi finns alltid för dig det vet du! Du är bäst <3

Alex (2011-05-16 @ 19:09:26)

Det var längesedan vi träffades, men dina skrivna ord genomsyras av styrka! Kram Ida S

Ida S (2011-05-16 @ 21:59:00)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: