BVC besök

Idag var det bvc besök på morgonen..1-års kontroll och ev vaccination..men som jag anade va hon för sjuk att få sprutan så vi får komma tillbaka om 2 veckor. men läkarbesöket gjordes ändå.. Då säger han att han hör ett bi-ljud på hjärtat..det behöver inte vara något men vill ändå skicka det vidare...så vi kommer få en kallelse till barnkliniken för att göra ultraljud av hennes hjärta..SUCK..så börjar det igen:-( ja jag tror säkert inte det är något utan kanske berodde på att hon är förkyld.. men tankarna börjar ju snurra om man ska behöva gå igenom en massa kontroller med henne oxå....orkar inte med mer nu!!!!!

2011-11-17 @ 13:37:56 Permalink Allmänt Kommentarer (4)



Kommentarer

Usch vad tråkigt,,håller tummarna att allt är bra kramar om

Rita (2011-11-17 @ 15:26:55)

Förstår dig men skönt att de kollar upp det, med Max hände det ju ingenting kram.

mamma (2011-11-17 @ 16:13:10)

Heja Johanna! Heja Johanna!



Du är stark, du klarar det! Jag hejar på dig och önskar dig allt gott!



Men vi får ju hoppas att det inte alls är något allvarligt! Jag håller tummarna!



KRAM från en läsare

Therese (2011-11-17 @ 19:47:40)

Tack Therese


URL: http://maxwilmera.blogg.se/
Johanna (2011-11-21 @ 20:19:20)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: