God morgon. Just nu har Max lagt sig i mit...

img_1188 (MMS)

God morgon. Just nu har Max lagt sig i mitt knä och bett mig klia honom på ryggen:-) Han får gåshud på hela armarna när jag gör det.. Så söt:-).      Det har varit tyst sista dagarna. Har vart lite nere igen pga B. Vi har träffats de senaste veckorna igen. Kan inte vara ifrån varandra men som läget är just nu går det inte.. Svårt att veta vad man ska göra när känslorna finns där men tidpunkten är fel!!  Igår hämtade mamma o pappa på dagis. Skönt för då kunde jag fixa maten. Linda kom på kvällen. Åt potatisgratäng och kycklingfile med supergod sallad. Sen färgade hon håret på mig..samma färg som jag brukar ha.              Freja har haft feber inatt och sovit ganska oroligt. Vi är lediga idag men har hon feber idag får vi bli hemma imorgon. Hon sover fortfarande.. Ikväll skulle tjejerna träffas hos Anna så vi lär ju missa det:-( Kram



2011-11-10 @ 07:27:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Jag anade det hon var varm och det syntes i ögonen

men hon var ju ganska pigg. Roligt och se att Max blev

så glad när vi hämtade på dagis kram.

mamma (2011-11-10 @ 09:48:46)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: