Jaha.. Då va det min tur:-( Har mått småsk...

img_1292 (MMS)

Jaha.. Då va det min tur:-( Har mått småskumt hela veckan.. Sen idag har jag börjat hosta o få ont i bröstet. Hade köpt glögg och pepparkakor.. Satte mig i soffan o börjde frysa. Glöggen o pepparkakorna smakade blä.. Tog tempen som visade 38!! Ok inte mycket för andra men ligger man på 36,5 i vanliga fall är det mycket. Har jag 38,5 är jag helt väck.. Hoppas dom sover bra inatt så man får sova någorlunda.. Och att dom får vara på dagis imorgon. Kommer inte fixa att ha dom hemma



2011-11-17 @ 20:36:44 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Usch då gumman! Jag ligger med sjuk men är förhoppningsvis bättre imorn för det känns så nu iaf. Hoppas ditt inte blir långvarigt. Om du orkar så får du anta utmaningen på min blogg. Du har fått en award från mig :) Kram på dig!


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2011-11-17 @ 21:48:05)

Ja är lika dan, känner mig jätte kass så fort ja stiger över 37.5


URL: http://leahgavelli.blogg.se/privat
Leah (2011-11-18 @ 13:12:38)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: