Lyxigt med 2 kockar som fixar middagen!! I...

img_1423 (MMS)

Lyxigt med 2 kockar som fixar middagen!! Idag har jag bakat lussebullar. Jag har ju en assistent så det mesta fixade sig själv. Tog första promenaden ner till stan oxå på över en vecka. Va tvungen att köpa ny mobilladdare.. Känns bra i kroppen och räknar med att jobba på måndag. Skönt. Kliar i fingrarna här hemma. Mysigt att komma tillbaka till julpyntat jobb o julkakor. Lite tråkigt bara att jag inte fick slutföra mitt projekt med skyltfönstret.. Men jag hann börja så de andra visste hur det skulle vara:-) ush vilken seg kväll.. Har kännts som kl 7 sen kl 4.. Freja va vaken inatt mellan 01-04. Va jätteledsen och vägrade sova.. Sen vaknade hon ändå vid 7 så många timmars sömn blev det inte.. Blir väldigt lugnt här ikväll framför så mycket bättte sen sängen.. Imorgon är det första advent.. Helt SJUKT!!! Kram



2011-11-26 @ 17:59:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: