Ytterligare en gammal bild:-) Febern är bo...

img_1189 (MMS)

Ytterligare en gammal bild:-) Febern är borta men är helt slut ändå. Inte mycket man orkar. Mamma o pappa kom in med Max o Freja igår em. C hämtade Freja och Max va kvar. Va meningen att Freja skulle vart där hela morgonen och att han skulle ha lämnat båda barnen på dagis men så blev det inte!!!! Fick släpa iväg till dagis vilket tog knäcken på mig... Hem med världens huvudvärk och försökte sova men det gick inte... Kan sen säga att om det är tyst här på bloggen är det för att jag inte har energi till något just nu. Känner inte ens för att julpynta och att det kan kvitta om jag slänger upp stjärnor till helgen... Och detta är inte likt mig:-( Inget känns kul.. Är trött på att vara ensam.. Även om man har världens underbaraste vänner och familj och man har fullt upp med barnen känner jag mig fruktansvärt ensam stundvis... Nu blev det som sagt inte som jag ville med B. Vet att jag kommer ha kvar honom som vän. Men känns tungt då han är en sån otroligt fin människa och det finns inte många som honom..     Bla bla nu babblar jag men behlvde skriva av mig lite. Kram på er



2011-11-21 @ 19:45:42 Permalink Allmänt Kommentarer (6)



Kommentarer

Styrkekram skickas!

Josefine (2011-11-21 @ 20:00:25)

Johanna (2011-11-21 @ 20:17:28)

Det är lunginflammation som tar ner dig tror jag. Jag har aldrig varit så orkeslös som när jag hade det. Bara du får bli frisk så kommer lusten tillbaka. Du är så fin på nya profilbilden på fb. KRAM // Mia

Anonym (2011-11-21 @ 21:19:38)

Nej verkligen inte likt dig, men du kan ju inte ha ork och lust till allt när du får klara det mesta själv speciellt nu när du inte är frisk heller kraaam.

mamma (2011-11-21 @ 21:33:11)

Naw skickar en "kusin"Kram


URL: http://leahgavelli.blogg.se/privat
Leah (2011-11-22 @ 07:20:04)

Kämpa på, du verkar vara en fin person och det kommer bli bättre ska du se! Kram

Eva (2011-11-22 @ 12:09:56)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: