Lessebo

Det va helt underbart ute i Vais. Jag höll på att gå vilse dock. Fick ringa om hjälp så löste det sig:-) Passade på att sitta en stund i solen o bara njuta av lugnet oxå. C va hemma o hade barnen. När vi kom hem åkte vi till Lessebo och sov över tills idag. Henrik Noel o tvillingarna kom hit idag. Vi passade på att fira Henrik som fyller den 8 så det blev god mat och tårta.

Idag va ytterligare en uuuunderbar dag med värme. Svårt att tro att det är den 1 okt när man sitter i linne på altanen och svettas.

Vi åkte hem vid 5. Imorgon kommer Henrik o Noel på besök.
Här är lite bilder KRAM



2011-10-01 @ 18:47:29 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Härliga bilder på härliga barn! Vad jag saknar dem o vad tyst o tomt det är här hemma men så välbehövligt känner jag. Kul att de kommer in till stan o hälsar på. Ska ringa till Henrik så fort jag får klartecken att jag kan ringa. Trevlig fortsatt lördagskväll. Kramar


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2011-10-01 @ 19:07:08)

Det är härligt och ha er alla här. Inte tyst många sekunder. Många bra bilder kram.

mamma (2011-10-02 @ 21:05:58)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: